august 09, 2022
11 11 11 AM
Tipuri de firme luminoase si preturile acestora
PUBLICITATE EXTERIOARĂ ÎN SĂRBĂTORI
DE CE TREBUIE SA INVESTITI IN RECLAME OUTDOOR
CUM SE MĂSURĂ PUBLICITATEA EXTERIOARĂ
Latest Post
Tipuri de firme luminoase si preturile acestora PUBLICITATE EXTERIOARĂ ÎN SĂRBĂTORI DE CE TREBUIE SA INVESTITI IN RECLAME OUTDOOR CUM SE MĂSURĂ PUBLICITATEA EXTERIOARĂ

CUM SE MĂSURĂ PUBLICITATEA EXTERIOARĂ

Unii agenți de publicitate sunt intenționați să susțină că rețelele sociale sunt cea mai bună modalitate de a măsura afișările și implicarea în campania dvs. Am scris anterior despre cum este fals. Adevărul ar putea fi de fapt opusul: OOH are modalități mult mai solide de a urmări interacțiunea publicului, care nu pot fi falsificate. Aceștia sunt oameni reali care văd reclame reale.

Ne pasă de modul în care putem obține rezultate pentru clienții noștri, așa că ne concentrăm puternic pe măsurarea multor indicatori diferite de succes. Să intrăm în mai multe detalii despre cum se măsoară publicitatea în aer liber după sondajul clienților despre „cum ai auzit despre noi?” și ce instrumente moderne pot fi folosite pentru a afla despre eficacitatea campaniilor dvs. de marketing în aer liber.

URMĂRIREA LOCATIEI
Majoritatea oamenilor poartă un smartphone în buzunare. Smartphone-urile sunt dotate cu servicii de localizare, cartografiere unde a fost o persoană pe tot parcursul zilei. Prin urmărirea mișcărilor, companiile pot afla dacă oamenii merg sau nu merg pe jos sau conduc pe lângă spotul lor publicitar. Aceste servicii au, de asemenea, potențialul de a determina câți dintre cei care au fost expuși la o reclamă au ajuns să pătrundă într-o locație de cărămidă și mortar.

Prin datele despre locație, agenții de publicitate pot afla care locații sunt mai atractive. Dacă sunteți îngrijorat de confidențialitate, fiți siguri că toate aceste informații sunt anonime.

Chiar dacă o persoană nu își poartă smartphone-ul, există modalități de a urmări câți oameni merg sau conduc pe lângă un anunț în aer liber. Geopath, organizația non-profit care auditează publicitatea în aer liber, folosește multe instrumente și metrici pentru a determina viabilitatea unor zone specifice. Prin soluțiile de măsurare a locației audienței, Geopath poate măsura volumul traficului, ocuparea vehiculelor și volumul pietonilor. Ei pot determina timpul de locuire sau cât timp o persoană interacționează cu o reclamă în aer liber, măsurând viteza de conducere și viteza de mers pe jos.

Câțiva termeni obișnuiți pe care îi puteți întâlni la urmărirea locației sunt:

  • DEC (Daily Effective Circulation) – numărul de persoane și vehicule care trec pe lângă o locație pe zi
  • OTC (Oportunitate de a contacta) – numărul de persoane care vă pot vedea locația.
  • VAC (Visually Adjusted Contact) – numărul de persoane care au văzut locația în timpul campaniei în aer liber.

Acestea sunt instrumentele viitorului, fiind implementate aici în prezent și sunt disponibile pentru oricine se aventurează în publicitatea în aer liber. Deși unii ar putea vedea OOH ca un mod mai vechi de publicitate, realitatea este că, în ultimele decenii, tehnologia de urmărire a făcut mai ușor pentru companii să vadă unde ar trebui să investească în publicitate exterioară pentru a-și ajunge la publicul țintă din Chicago.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.